Returnarea produselor
Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarea situatie:
Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile calendaristice prevazut la art. 9 din Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Returnarea contravalorii produselor se va realiza printr-o metodă de plată de comun acord cu Clientul.
Clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metodă dorește - mail, poștă, telefon, SMS, verbal etc. Este datoria Clientului să dovedească faptul că a făcut această declaraţie.
Clientul poate returna produsul prin orice metodă de transport dorește (și va plăti pentru transportul de retur).
Returnarea produselor nu este obligatorie sa se realizeze in ambalajul original.
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza TERRAMATA cu privire la decizia sa de retragere din contract. Solicitarea clientului de a returna un produs sau mai multe produse din comanda trebuie sa contina urmatoarele informatii:
a. produsele pe care intentioneaza sa le returneze;
b. adresa la care firma de curierat trebuie sa se prezinte pentru ridicarea coletului;
c. contul IBAN in care se va efectua plata (in cazul in care plata nu a fost efectuata online).
Raspunsul referitor la cererea de retur se va efectua in termen de 24 de ore lucratoare de la primirea ei de catre un reprezentant Relatii Clienti.
Clientului care a notificat TERRAMATA ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile, in caz contrar, TERRAMATA considerand cererea nefondata / invalida si poate refuza returul.
Clientul TERRAMATA nu va putea sa returneze produsele achizitionate si nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit.
In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Conform Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 art. 16 lit.e, f,i., TERRAMATA isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele casabile. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Produsele ce constituie un ambalaj promotional trebuie returnate in respectivul ambalaj promotional. Cutiile si ambalajul de protectie sunt considerate ca o parte a produsului.
In cazul retragerii din contract a Clientului, TERRAMATA ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 10 zile lucratoare de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului, sub conditia indeplinirii obligatiilor din prezentul Document. Returnarea se face numai prin transfer bancar in conturile bancare indicate de Client in format IBAN. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
In cazul inlocuirii produsului cu un alt produs, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
In cazul in care Clientul a returnat un produs iar ELEGANCE DECOR nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului.
TERRAMATA SRL nu va returna costurile aditionale asociate cu un produs deteriorat, cum ar fi manopera, reparatii, etc. Este de datoria Clientului sa verifice produsul inaintea montajului. Nu se vor returna/schimba produsele in care in care montajul este efectuat gresit.
Produsele care sunt facute pe comanda, exclusiv pe baza dimensiunilor/schitelor oferite de catre Client, nu pot fi returnate.